Gedetailleerde selectie
De onderstaande grafieken tonen de meest gebruikte en betwiste targeting- en uitsluitingscriteria door politieke partijen op Meta, gebaseerd op de uitgegeven bedragen.
De hier getoonde gegevens verwijzen naar de laatste 30 dagen (11 May - 9 Jun 2024).
De onderstaande grafiek toont de populaties over wie de meeste strijd bestaat tussen de verschillende partijen. Dat wil zeggen de populaties aan wie de partijen het meeste geld uitgeven om hen via advertenties te bereiken.
Dit gedeelte toont de lijsttrekkers voor de verkiezingen voor het Europees Parlement voor elke partij.
De onderstaande grafiek toont de populaties over wie de meeste strijd bestaat tussen de verschillende partijen. Dat wil zeggen de populaties aan wie de partijen het meeste geld uitgeven om hen via advertenties te bereiken.
Dit gedeelte toont de lijsttrekkers voor de federale verkiezingen voor elke partij.
De onderstaande grafiek toont de populaties over wie de meeste strijd bestaat tussen de verschillende partijen. Dat wil zeggen de populaties aan wie de partijen het meeste geld uitgeven om hen via advertenties te bereiken.
Dit gedeelte toont de lijsttrekkers voor de verkiezingen in Vlaanderen voor elke partij.
De onderstaande grafiek toont de populaties over wie de meeste strijd bestaat tussen de verschillende partijen. Dat wil zeggen de populaties aan wie de partijen het meeste geld uitgeven om hen via advertenties te bereiken.
Dit gedeelte toont de lijsttrekkers voor de verkiezingen in Brussel voor elke partij.
De onderstaande grafiek toont de populaties over wie de meeste strijd bestaat tussen de verschillende partijen. Dat wil zeggen de populaties aan wie de partijen het meeste geld uitgeven om hen via advertenties te bereiken.